woensdag 1 april 2015

kerst




 Hier heb ik een aantal winter/kerst tafereeltjes gemaakt. Foto 1  Een familie in de stijl Dickens. Daar heb ik wat kunstsneeuw en een lichtje bij in gedaan. Foto 2 is een snoephuisje, met van allerlei lekkers op het dak.Foto 3 is een sneeuwpop in een stolp in de vorm van een kerstboom. Wanneer de winter afgelopen is kan je het eruit halen en vullen met iets anders. Dit geldt voor al de vier de afbeeldingen.
Een paar maal per jaar organiseer ik een workshop met een thema dat kan zijn kerst, zomer, pasen, herfst, of zonder thema maar op verzoek. Dit is gewoon in huiskamersfeer met een kopje koffie/thee. Ik probeer iets uit te kiezen wat je in een dag kan afmaken, of dat je zover komt dat je het thuis kan afmaken. Ik ben natuurlijk altijd bereid om te adviseren en te helpen.
Hiernaast zie je een muis met kindjes die op visite gaat. Ze heeft een tulband gebakken en gaat op stap. Dit vraagt wel enige ervaring in het verwerken van vilt. Ze heeft een baby in haar kerstroos wagentje en een baby in haar zak. Het is natuurlijk ook te bestellen. Hou rekening met levertijd.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten